Вхід/Реєстрація

Наша школа

Девіз школи
За видноколом видно коло,
Допоки б'ється серце - йди,
Усе життя, по суті, школа,
Й легкого іспиту не жди.


Гімн школи

Рідна школо, ти чудова,
Ти для мене другий дім.
Сорок восьма, рідна школо!
Тобі співаемо цей гімн.
З тобою разом ми зростаєм,
Нам віддаєш свої знання,
Разом дитинство проводжаєм
І починаємо доросле життя.
Найкращі почуття мене переповнюють,
Коли я згадую шкільні роки,
Учительку ласкаву та привітну,
Що вперше посміхнулася мені.
Ми виростаєм і може доля наша
Нас розєднає, але вірю я,
Завжди ми будем згадувати разом
Хвилини нашого найкращого життя.

 

Розрахунковий рахунок:

БО Благодійний фонд

"Нове покоління міста Херсона"
НВК №48 р/р 26003052205284
Код ЕДРПОУ 40450494
МФО 352479
ПАТ КБ "Приватбанк" м.Херсона

Нові знання

 

Хімія

7 клас

Параграф 27. Повт. 25, 26.
№ 198 - 201.
Домашній експеримент с. 161

https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrM&list=PLtZcZP-6SmQ5P0JiSnTjqTRsHrHOU37fG&index=84

https://www.youtube.com/watch?v=pAc8mJakM1o&list=PLtZcZP-6SmQ5P0JiSnTjqTRsHrHOU37fG&index=85

https://www.youtube.com/watch?v=KxMR6q-LCus&list=PLtZcZP-6SmQ5P0JiSnTjqTRsHrHOU37fG&index=86

https://www.youtube.com/watch?v=u3a8n-3aF8Q&list=PLtZcZP-6SmQ5P0JiSnTjqTRsHrHOU37fG&index=87

8 клас

Повт. параграф 28-30
Прочитати 31, 32. Скласти конспект. Переглядати відповідні відео.

№ 245, 246, 254, 256

https://youtu.be/PrJmUrS2Yh8

Задачу з відео оформити в зошиті

https://youtu.be/XIcvYsTDFvA

https://youtu.be/gdeX08iOqXs

https://youtu.be/LdtnBzmudgc

https://youtu.be/zly98HH5Vfo

https://youtu.be/rb7ecpzNiKs

https://youtu.be/HpZhalmnq2I

https://youtu.be/yvCqtfwfGxg

9 клас

§27, 28, 29,

№ 4,5. c. 179; тести 1-3,№ 4, с. 183; № 1-3, с. 189

https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=64

10 клас

Повт. §18. Розрахункові задачі на обчислення за хімічними

Рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю

Речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну

Частку домішок.№ 3,4,5, с.91

§19. Естери. Жири як представники естерів.

№1-5, с.95

Повт. Савчин 9 клас електронний підручник  § 29. Жири, їх біологічна роль

https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0

https://www.youtube.com/watch?v=S6FHW3fRSXc&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=68

https://www.youtube.com/watch?v=5Qt14yIKbwQ

https://www.youtube.com/watch?v=q-Yb6mTl7sY

https://www.youtube.com/watch?v=3psgmu-ocyE

11 клас

Повт. § 14. Розрахункові задачі на обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції     

§ 24. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один з реагентів узято в надлишку.

Записати умови,  розв’язок задач із відеоуроку   прочитати § 30-32  № 1,2. C.148. ;  № 2-4, с. 152;  1,2,5, с. 156

https://www.youtube.com/watch?v=RnnIVijbvuE&list=PLYeu7IyFVZj936idAUG5eOsBQlAWtVtmL&index=20

https://www.youtube.com/watch?v=ZY5n4FASC7Q&list=PLYeu7IyFVZj936idAUG5eOsBQlAWtVtmL&index=8

Інформатика

Інформатика 27.04.2020-29.05.2020

E-mail вчителів:

Микола Миколайович: kolyamosya@ukr.net , kolyamosya@gmail.com

Інна Сергіївна: andrusiak19@ukr.net

Виконані завдання пересилати своєму вчителеві на електронну пошту!!!!

Клас

Дата уроку

Назва уроку

Домашнє завдання

2А,Б,В,Г

30.04.2020

07.05.2020

14.05.2020

21.05.2020

28.05.2020

Скретч-проекти.

Скретч-проекти.

Я досліджую властивості об’єкта . Скретч.

Я досліджую властивості об’єкта . Скретч.

Повторення навчального матеріалу.

Друкований зошит. Урок 31-32, Ст. 44, впр. №1

Урок 31-32, Ст. 45, впр. №2

Урок 33-34, Ст. 46, впр. №1

Урок 33-34, Ст. 47, впр. №2

Повторити інформаційні процеси.

3А,Б,В

29.04.2020

06.05.2020

13.05.2020

20.05.2020

27.05.2020

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

Утворення нового слайду, текстового вікона/поля.

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

Робота над презентацією, її представлення.

Повторення навчального матеріалу.

Друкований зошит.

Ст. 54, впр. №1-3

Ст. 55, впр. №4-6

4А,Б,В

29.04.2020

06.05.2020

13.05.2020

20.05.2020

27.05.2020

Складові комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації.

Зберігання інформації. Носії інформації.

Кодування та декодування інформації.

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

Повторення навчального матеріалу.

Друкований зошит. Ст.55, впр. №1

Ст. 55, впр. №2

Ст. 56, впр. №1,2

08.05.2020

15.05.2020

22.05.2020

29.05.2020

Контрольна робота з теми «Алгоритми та програми»

Постановка завдання, планування та виконання проекту. Презентація проекту.

Планування та виконання індивідуального проекту.

Практична робота №10 «Презентація індивідуального проекту»

Підручник. 5 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§4.1-4.6, ст.156-206 – повторити. Фото (скрін-шот) результату тестування відіслати на е-пошту вчителю.

Переглянути документ Навчальні проекти, вибрати собі проект та виконати його.

Виконаний проект переслати своєму вчителеві.

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

5Б,В, Д

07.05.2020

(Д 05.05)

14.05.2020

(Д 12.05)

21.05.2020

(Д 19.05)

28.05.2020

(Д 26.05)

Контрольна робота з теми «Алгоритми та програми»

Постановка завдання, планування та виконання проекту. Презентація проекту.

Планування та виконання індивідуального проекту.

Практична робота №10 «Презентація індивідуального проекту»

Підручник. 5 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§4.1-4.6, ст.156-206 – повторити. Фото (скрін-шот) результату тестування відіслати на е-пошту вчителю.

Переглянути документ Навчальні проекти, вибрати собі проект та виконати його.

Виконаний проект переслати своєму вчителеві.

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

6А,Б,В,(Г)

08.05.2020

(6Г-06.05.20)

15.05.2020

(6Г-13.05.20)

22.05.2020

(6Г-20.05.20)

29.05.2020

(6Г-27.05.20)

Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Створення реклами та презентація власного програмного проекту. Контрольне тестування.

Повторення навчального матеріалу.

Підручник. 6 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§ 3.1-3.4-повторити.

Фото (скрін-шот) результату тестування відіслати на ел-пошту вчителю

Для проекту завдання №10 ст.118

Виконаний проект переслати своєму вчителеві.

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

7А,Б,В,Д

27.04.2020--04.05.2020

(7В,Д-28.04-12.04)

18.05.2020

(7В,Д-19.05)

25.05.2020

(7В,Д-26.05)

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Презентація та оцінювання проектів.

Повторення навчального матеріалу.

Підручник. 7 клас. Інформатика. (Морзе 2016-17)

§19 – опрацювати, ст. 133-135, задача 1. Кругообіг води в пироді або §19 , ст. 135-137, задача 2. Вгадай мелодію.

Фото (скрін-шот) результату тестування відіслати на ел-пошту вчителю

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

8А,Б

27.04.2020

04.05.2020

08.05.2020- -15.05.2020--18.05.2020

22.05.202- -25.05.2020

29.05.2020

Розв’язування компетентнісних задач.

Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.

Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів із дослідження предметної області.

Оформлення матеріалів про виконання проектів. Захист проекту. Тематичне оцінювання.

Повторення навчального матеріалу.

Підручник. 8 клас. Інформатика. (Морзе 2016)

§ 35, ст. 235-236 – виконайте завдання . Програмне забезпечення на свій погляд

§ 36, ст. 237-239 – обрати один із восьми запропонованих проектів

та виконати його (дозволяється працювати по парах)

Фото (скрін-шот) результату тестування відіслати на ел-пошту вчителю

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

9А,Б,В

27.04.2020-

-29(30).04. 2020-

-04.05.2020

06(07).05. 2020

13(14).05. 2020

18.05.2020

20(21).05. 2020

25.05. 2020

27(28).05. 2020

Розв’язування компетентнісних задач.(розраховано на три урока до 04.05 включно)

Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності

Добір засобів опрацювання даних для проекту. Добір засобів для для подання результатів навчального проекту.

Виконання колективного навчального проекту.

Використання офісних, веб-програм та інтернет-середовищ для публікації своєї роботи.

Захист колективного навчального проекту.

Повторення навчального матеріалу.

Підручник. 9 клас. Інформатика. (Ривкінд 2017)

§ 10.1, ст. 272-274 – Проаналізувати

Вибрати та виконати, на вибір, 3 задачі.( до 04.05)

§ 10.1, ст. 272-275 – Проаналізувати

Вибрати та виконати, на вибір, 1 проект на ст.275-276.( до 25.05)

Фото (скрін-шот) результату тестування відіслати на ел-пошту вчителю

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

10А

08.05.2020

15.05.2020

22.05.2020

29.05.2020

Просування веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини.

Виконання колективного навчального проекту.

Захист колективного навчального проекту.

Повторення навчального матеріалу.

Підручник. 10(11) клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§ 4.4, ст. 133-136 – Проаналізувати

Вибрати та виконати, на вибір, 1 проект з документа Навчальні проекти на гугл-диску.

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

11А

27.04.2020

29.04.2020

04.05.2020

06.05.2020

13.05. 2020

18.05.2020

20.05. 2020

25.05. 2020

27.05. 2020

Валідація та збереження даних форм.

Прикладний програмний інтерфейс.

Створення та налагодження інтерактивної веб-строрінки з використанням форм та веб-програмування. Практична робота №5

Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.

Оцінка сайту. Просування сайту. Практична робота №6.

Розробка проекту.

Оформлення результатів проекту.

Презентація результатів проекту.

Повторення навчального матеріалу.

Навчальні презентації, відеоуроки, практичні завдання та роботи можна скопіювати з Google-диска.

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

 

Інформатика 06.04.2020-24.04.2020

Клас

Дата уроку

Назва уроку

Домашнє завдання

2А,Б,В,Г

09.04.2020

(Г 07.04)

16.04.2020

(Г 14.04)

23.04.2020

(Г 21.04)

Алгоритмічна мозаїка. Спрайти. Скретч.

Планування й алгоритми. Тло сцени.Скретч.

Досліджуємо прикмети тіла.Скрипти. Скретч.

Друкований зошит.  Урок 28, Ст. 40, впр. №1-3

Урок 29, Ст.42, впр. №1-2

Урок 30, Ст.43, впр. №1-2

 

3А,Б,В

08.04.2020

(В 07.04)

15.04.2020

(В 14.04)

22.04.2020

(В 21.04)

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією

Презентації. Доповідач. Слайдшоу.

Сеоредовище створення презентацій PowerPoint

Друкований зошит. Ст. 50, впр. №1-3

Ст. 51, впр. №1

Ст. 52-53, впр. №1-4

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/open?id=1647evpEVeXQHD2VMG1Jq6zuG6EZvn-9u

 

4А,Б,В

08.04.2020

(В 07.04)

15.04.2020

(В 14.04)

22.04.2020

(В 21.04)

Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм.

Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами

Передавання інформації, Пристрої для передавання інформації. Джерело та приймач інформації.

Друкований зошит. Ст.50-51, впр. №1,2,3

Ст. 52-53, впр. №1-3

Ст. 54, впр. №1-3

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/open?id=1Ogkq_sIRUJdA6BfnGedf5Z05PqJ4q2aF

10.04.2020

17.04.2020

 

24.04.2020

Алгоритмічна структура розгалуження.

Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.

Пр.9 «Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням в середовищі Серетч».

Підручник. 5 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§4.5, ст.194-195 – опрацювати, задача1 ст.197

§4.5, ст.196-199 – опрацювати , задача2 ст.198

Ст.200 впр.9 в підручнику для практичної роботи.

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

5Б,В,Д

09.04.2020

(Д 07.04)

16.04.2020

(Д 14.04)

23.04.2020

(Д 21.04)

Пр.8 «Складання програм з повторенням в середовищі Серетч»

Алгоритмічна структура розгалуження.

Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.

Підручник. 5 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§4.6, ст.201-206 – опрацювати , впр.8 ст.206 Ст.206 Пр.роб. №6 в підр.

§4.5, ст.194-195 – опрацювати, задача1 ст.197

 

§4.5, ст.196-199 – опрацювати , задача2 ст.198

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

6А,Б,В,Г

10.04.2020

(6Г-15.04.20)

 

17.04.2020

(6Г-22.04.20)

24.04.2020

(6Г-29.04.20)

Практична робота №7. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуженнями

Розв’язування задач методом поділу на підзадачі.

Практична робота №8. Розв’язування задач методом поділу на підзадачі.

Підручник. 6 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§ 3.1-3.4-повторити, ст. 119 Пр6 п.1-3.

 

§ 3.4, ст. 109-114 – проаналізувати

 

§ 3.1-3.4-повторити, ст. 119 Пр6 п.4-6.

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

7А,Б, В, Д

06.04.2020

(7 В,Д-07.04.)

 

13.04.2020

(7 В,Д-14.04)

 

27.04.2020

(7 В,Д-20.04.)

Розробка сценарію та інформаційної моделі гри.

Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Підручник. 7 клас. Інформатика. (Морзе 2016-17)

§18, ст.131 – опрацювати, задача.3 М’ячі.

§18, ст.131 – опрацювати, задача.4 Гра.

 

§19  – опрацювати,  ст. 133-135, задача 1. Кругообіг води в пироді.

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

8А,Б

06.04.2020

 

 

10.04.2020

 

 

13.04.2020

 

 

17.04.2020

 

24.04.2020

Пр.р.№13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями длч опрацювання величин.

Графічне відображення даних засобами мови програмування . Відображення рисунків і зовнішніх файлів.

Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.

Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних  засобами мови програмування.

Розв’язування компетентнісних задач.

Підручник. 8 клас. Інформатика. (Морзе 2016)

§ 26, ст. 179-180 – виконати два завдання на вибір

 

§ 27, ст. 181-182 – Проаналізувати, ст. 183 Вправа 1 - виконати

 

 

§ 27, ст. 183-184 – Проаналізувати , ст. 185 Вправа 2 - виконати

§ 27, ст. 186-187 – Проаналізувати , ст. 187 Вправа 3 - виконати

 

 

§ 28, ст. 192 – виконайте одне завдання 1з Пр.р.13

 

§ 35, ст. 235-236 – виконайте завдання . Програмне забезпечення на свій погляд.

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

9А,Б, В

06.04.2020

(9В 08.04.)

 

08(09).04. 2020

(9В 15.04.)

 

13.04.2020

(9В 22.04.)

 

15(16).04. 2020

 

22(24).04. 2020

Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

 

Практична робота № 13 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем».

Контрольне тестування з теми «Створення персонального навчального середовища»

 

Розв’язування компетентнісних задач.(розраховано на три урока)

Підручник. 9 клас. Інформатика. (Ривкінд 2017)

§ 9.3, ст. 258-262 – Проаналізувати

§ 9.3, ст. 262-267 – Проаналізувати

 

 

 § 9.3, ст. 270 – Проаналізувати та виконати

 

 

§ 9.1-9.3, – повторити

 

§ 10.1, ст. 272-274 – Проаналізувати

Вибрати та виконати,  на вибір, 3 задачі.( до 04.05)

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

10А

10.04.2020

 

17.04.2020

 

 

24.04.2020

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

Практична робота №9. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

 

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.

Поняття пошукової оптимізації.

Підручник. 10(11) клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§ 4.2, ст. 114-122 – Проаналізувати

§ 4.2, ст. 119-121 – виконати для практичної роботи №9

 

 

§4.4, ст. 131-133 – Проаналізувати

§ 4.4, ст. 133-136 – Проаналізувати

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

11А

06.04.2020

 

08.04.2020

13.04.2020

15.04.2020

 

22.04.2020

Веб-програмування та інтерактивні сторінки.

 

Хостинг сайта.

Розміщення сайту на сервері. Практич. робота 4.

Веб-сервер і база даних. Взаємодія клієнт-сервер.

Використання форм. Основні елементи форми.

Навчальні презентації, відеоуроки,  практичні завдання та роботи можна скопіювати з Google-диска.

Посилання до навчальних матеріалів: https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

Коли відправляєте готові роботи вказуйте свое прізвище та клас.

Клас

Дата уроку

Назва уроку

Домашнє завдання

2А,Б,В

19.03.2020

26.03.2020

Алгоритми та їх виконання.

Алгоритми в навчанні. Скретч.

Друкований зошит. Ст. __, впр. №__

Ст. __, впр. №__

3А,Б,В

18.03.2020

25.03.2020

Доповнення текстів зображеннями

Таблиці в тексті: орієнтування клітинками. Доповнення таблиць

Друкований зошит. Ст. 46-47, впр. №1-3

Ст. 48-49, впр. №1-5

4А,Б

11.03.2020

18.03.2020

25.03.2020

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі Скретч.

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою

Використання логічних висловлювань з «якщо-то-інакше»

Друкований зошит. Ст.47, впр. №4,5

Ст. 36, впр. №1-4

Ст. 49, впр. №1-3

13.03.2020

20.03.2020

27.03.2020

Цикли з лічильником

Цикли з умовою

Пр.8 «Складання програм з повторенням в середовищі Серетч»

Підручник. 5 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§4.4, ст.186-193 – опрацювати, впр.6 ст.193

§4.6, ст.201-206 – опрацювати , впр.8 ст.206

Ст.206 Пр.роб. №6 в підручнику

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

5Б,В

19.03.2020

26.03.2020

09.04.2020

Цикли з лічильником

Цикли з умовою

Пр.8 «Складання програм з повторенням в середовищі Серетч»

Підручник. 5 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§4.4, ст.186-193 – опрацювати, впр.6 ст.193

§4.6, ст.201-206 – опрацювати , впр.8 ст.206

Ст.206 Пр.роб. №6 в підручнику

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

6А,Б,В,Г

13.03.2020

(6Г-18.04.20)

20.03.2020

(6Г-25.03.20)

27.03.2020

(6Г-08.04.20)

Поняття події. Види події. Програмне опрацювання події

Розв’язування задач з опрацюванням подій

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Підручник. 6 клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§ 3.1, ст. 84-90 – проаналізувати.

§ 3.2, ст. 90-100 – проаналізувати

§ 3.3, ст. 100-109 – проаналізувати

§ 3.4, ст. 109-114 – проаналізувати

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

7А,Б,В,Д

16.03.2020

23.03.2020

Програмування випадкових процесів

Створення ігрового проекту. Пр.роб. №7

Підручник. 7 клас. Інформатика. (Морзе 2015)

§18, ст.121-129 – опрацювати, впр.2 ст.125

§12-18 – повторити, переглянути презентацію, виконати практичну роботу

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

8А,Б

16.03.2020

20.03.2020

23.03.2020

27.03.2020

Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається».

Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин.

Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування.

Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин

Підручник. 8 клас. Інформатика. (Морзе 2016)

§ 24, ст. 166-169 – Проаналізувати

§ 25, ст. 170-172 – Проаналізувати

§ 25, ст. 172-174 – Проаналізувати

§ 25, ст. 174-178 – Проаналізувати

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

9А,Б

16.03.2020

18.03.2020

23.03.2020

25.03.2020

Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.

Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.

Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.

Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Підручник. 9 клас. Інформатика. (Ривкінд 2017)

§ 9.1, ст. 237-242 – Проаналізувати

§ 9.1, ст. 242-247 – Проаналізувати

§ 9.2, ст. 247-252 – Проаналізувати

§ 9.2, ст. 253-257 – Проаналізувати

§ 9.2, ст. 257-259 – Проаналізувати

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

10А

06.03.2020

13.03.2020

20.03.2020

27.03.2020

Технології опрацювання мультимедійних даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини.

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Етапи створення веб-сайтів.

Створення та адміністрування сайту.

Підручник. 10(11) клас. Інформатика. (Ривкінд 2019)

§ 4.1, ст. 108-114 – Проаналізувати

§ 4.2, ст. 114-122 – Проаналізувати

§4.3, ст. 122-123 – Проаналізувати

§ 4.4, ст. 123-131 – Проаналізувати

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

11А

11.03.2020

16.03.2020

18.03.2020

23.03.2020

25.03.2020

Графіка для веб-середовища. Методи створення та збереження зображень для веб-сторінок.

Анімаційні ефекти.

Мультимедіа на веб-сторінках.

Пр. р. 3.Застосування гіпертекстових, графічних, ані-маційних та мультимед-их елементів на веб-сторінках.

Об’єктна модель документа.

Навчальні презентації, відеоуроки, практичні завдання та роботи можна скопіювати з Google-диска.

Посилання до навчальних матеріалів:https://drive.google.com/drive/folders/1UPAYcxpEfoLDlTB75pK9Yj_HUD4lXzHk?usp=sharing

Образотворче мистецтво та мистецтво

5,6,7 кл.  — рисунок на пасхальну тематику.

8 кл.  — реферат "Романтизм Айвазовського", 1-3 ст.

9 кл.  —  реферат "Телебачення: реальний та ілюзорний світ", 1-3 ст.

Зв'язок з вчителем: 0505761759 Олена Олексіївна Папалуца.

5,6,7 кл.  — рисунок православного храму.

8 кл.  — Ермітаж https://bit.ly/33nCpQg подивитись відео. Підручник "Мистецтво"с.212-218.

9 кл.  — Ермітаж https://bit.ly/33nCpQg подивитись відео. Підручник "Мистецтво"с.111.

Правознавство

9-А,Б — § 19-20 опрацювати, ст. 150 завд. 2 (написати заяву про прийняття на роботу), практичне заняття №7, § 21 опрацювати, §22-23 опрацювати, практичне заняття №8, виписати в зошит визначення, схеми, таблиці.

Громадянська освіта

10 кл. — Опрацювати параграфи 42-46, конспект, створити бізнес-план власного підприємства (у зошиті). Виконати до 24.04.   

Контактна інформація

Вулиця 28 Армії, 14  

Телефон: (0552) 35-27-94, 35-27-97

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

           This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Партнери

FREEhost.UA - украинский хостинг и аренда сервера

 Центральна дитяча бібліотека ім. Л. Українки