Учням

Основи здоров'я, біологія, географія

5 кл.  — §24 читати та на стр. 144 письмово в зошит вiдповiсти на 6 ситуацiй.

6 кл — § §21-22 опрацювати, с. 104 схему записать в зошит i проект "Як протистояти виявам агресii серед  пiдлiткiв"

7 кл. — §14 читати та на с. 99 вiдповiсти на  3 питання по наведенiй ситуацiї.

8 кл. — § 23 читати та на стр. 111 письмово в зошит вiдповiсти на 4 ситуацiйнi завдання.

9 кл. — §§22-23 конспект, вправа "Герб родини" с.156 в зошитi та проект "Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я пiдлiткiв"

11 кл.(біологія) — §49-52 конспект, заповнити таблицi  на стр. 191,195,199 пiдручника (письмово в зошит) I проект "Побутовi вiдходи як екологічна проблема"

         (географія) — § 25-27 конспект I одне  дослiдження на вибіргеонрафія 11 клас геграфія 11 клас

6 кл. - § 23 опрацювати і відповісти на завданя с. 111 (с1-5) письмово.
5 кл. - § 25 опрацювати та створити пам'ятку з теми "Безпечний інтернет" на форматі А4
7 кл. §15 опрацювати, виписати в зошит рекламні стратегії с. 104 в підручнику. Письмово в зошит виконати завдання номер 2 на стр. 10

8 кл. §24-25 опрацювати + проект "Чисте довкілля" на форматі А4, план для проекту дивитися нас. 118 підручника.

 7-В (біологія)
§ 47-48 електронний підручник, автор Соболь і письмово в зошит завдання

основи здоровя карантин 2020