«Сорока й черепаха»
Однією з вправ на удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 1-А класу є «Сорока й черепаха». Вона дає можливість оволодіти й реалізувати такі складові техніки читання, як спосіб читання цілими словами, правильність та швидкість читання.
Вправа має морально-етичне значення: у дитини формується впевненість у своїх силах і здібностях, що є мотиваційним компонентом її навчання.
Чи любите ви подорожувати?
Чи любите ви подорожувати? Звичайно, так. Подорож – мрія багатьох – і дорослих, і малят. Подорож – це завжди відкриття. Вивчаючи курс «Я пізнаю світ», за програмою «Інтелект України», другокласники мають можливість подорожувати віртуально. Вони спостерігають і досліджують, фантазують і шукають відповіді на багато запитань – і світ відкриває їм свої таємниці.
Інтелект України
Всебічний розвиток дитини, її здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відбувається через систему технологічних вправ проєкту «Інтелект України». Учні 1-А класу на уроках української мови вчаться розрізняти букви як знаки, що позначають певні звуки мовлення, за допомогою вправи «Веселий папужка». Ця вправа розвиває пам’ять, зокрема зорову, довільну увагу, фонематичний слух.
Освітня програма «Інтелект України»
Для кожної дитини школа є новим етапом коли змінюється її кругозір, інтереси, цінності, коли дитина здобуває нові знання та новий статус у суспільстві. Молодший шкільний вік найсприятливіший період для розвитку умінь та навичок. Віддаючи дітей до першого класу батьки з відчуттям відповідальності вишукують цікаві, сучасні, результативні програми навчання. Саме такою стала программа « Інтелект України» у 1-А класі НВК №48.
Програма дає можливість комфортно почуватися в сучасному світовому просторі, розвиває пам’ять, увагу, мислення, виховує дружелюбне ставлення до оточення, любов до Батьківщини та інше. А також забезпечує різними засобами навчання: робочі зошити, аудіо та відео матеріали, плакати, книги для домашнього читання. Поєднання яскравих образів, рухливих ігор, пісень, цікавих нестандартних завдань, різноманітних конкурсів сприяє розвитку в учнів самостійності, комунікабельності та соціальної активності. В сучасному світі дітей важливо зацікавити у навчанні,використовуючи усі можливі методи , засоби та підходи. Найважливішим є те, щоб діти комфортно почували себе на уроках, із задоволенням йшли до школи та щодня здобували нові знання.
1.Вправа « Папужка» та «Фотоапарат»
2. «Оживляємо букви»
3. «Озвучуємо казки»
4. «Саджаємо слова у човники» , «Презентуємо»
Під час роботи на уроках у дітей відбувається потрійне сприйняття матеріалу: бачу, чую, роблю (творю, перетворюю тощо). Звісно, це дає кращі результати в навчанні, засвоєнні нового матеріалу.
Проект дає міцний фундамент для розвитку інтелекту,
знань та майбутньої освіти дітей.