Вхід/Реєстрація

Наша школа

Девіз школи
За видноколом видно коло,
Допоки б'ється серце - йди,
Усе життя, по суті, школа,
Й легкого іспиту не жди.


Гімн школи

Рідна школо, ти чудова,
Ти для мене другий дім.
Сорок восьма, рідна школо!
Тобі співаемо цей гімн.
З тобою разом ми зростаєм,
Нам віддаєш свої знання,
Разом дитинство проводжаєм
І починаємо доросле життя.
Найкращі почуття мене переповнюють,
Коли я згадую шкільні роки,
Учительку ласкаву та привітну,
Що вперше посміхнулася мені.
Ми виростаєм і може доля наша
Нас розєднає, але вірю я,
Завжди ми будем згадувати разом
Хвилини нашого найкращого життя.

 

Розрахунковий рахунок:

БО Благодійний фонд

"Нове покоління міста Херсона"
НВК №48 р/р 26003052205284
Код ЕДРПОУ 40450494
МФО 352479
ПАТ КБ "Приватбанк" м.Херсона

Нові знання

 

Корисні посилання для батьків

Корисні посилання для батьків 

 

Всеукраїнська програма ментального здоров'я, ініційована першої леді України Оленою Зеленською ”Ти як?”

Ти як?

Брошура про психічні стани та практичні рекомендації.

Посилання на сайт.

Розмова з дітьми про війну, як допомогти  пережити травматичне горе.

Покликання на метеріал.

Проєкт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «ПОРУЧ» – це онлайн та очні, групові та індивідуальні консультації для підлітків, вчителів і батьків, які через війну пережили травматичні події.

Посилання на проєкт

Окрім того, існують гарячі лінії психологічної допомоги, які здатні допомогти вам:

Лінія Національної психологічної асоціації 0 800 100 102 (10:00-20:00 щодня, безкоштовно).

Урядова «гаряча лінія» 1545, з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насиллю – 1547 (цілодобово, дзвінки безкоштовні).

Лінія міжнародної гуманітарної організації «Людина в біді» 0 800 210 160 (цілодобово, безкоштовно).

Лінія емоційної підтримки Міжнародної організації з міграції – 0 800 211 444 (10:00-20:00 щодня, безкоштовно).

Національна лінія з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я Lifeline Ukraine 7333 (цілодобово).

Лінія кризової допомоги та підтримки Українського ветеранського фонду при Мінветеранів – 0 800 33 20 29 (цілодобово, безкоштовно)

Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації ГО «Ла Страда-Україна» 0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного) або 116 123 (з мобільного) – цілодобово, дзвінки безкоштовні.

 

 

Графік роботи шкільного психолога

Контактні дані для дистанційного консультування з практичним психологом Моїсеєвою Іриною Володимирівною: тел. 0507827572 (Вайбер,Вотсап,Телеграмм)

 

Графік роботи психологічної служби

8.00 – 11.00 – робота з документацією (обробка заявок, створення рекомендацій, чек-листів, презентацій);

11.00 – 12.00 – участь у методичних об'єднаннях 

12.00 – 13.00 – обід;

13.00 – 14.00 –  проведення корекційно-розвивальних занять у ZOOM;

14.00-15.00 - надання індивідуальних консультацій з усіх питань (через месенджери);

15.00 – 16.00 – проведення ZOOM конференцій з учнями.

16.00 - 17.00 - проведення зустрічей у ZOOM з батьками

Телефон для довідок і звернень з особистих питань 050-782-75-72 (писати та телефонувати у Telegram або Viber)

 

Поради батькам стосовно навчального процесу онлайн під час воєнних дій

Поради батькам стосовно навчального процесу онлайн під час воєнних дій

 

1. Мета дистанційного навчання під час війни – не лише засвоєння нових знань, а й психологічна підтримка, спілкування, перемикання уваги дітей.

2.Не ставте завищені вимоги щодо засвоєння навчального матеріалу, навчання повинно стати допомогою дитині, рутиною, що відволікає, а не черговим стресом та хвилюваннями.

3.Ставтесь із розумінням до дитячої розсіяності, неуважності та інертності під час онлайн уроків. 

4.Не забувайте про загальні правила дистанційного навчання та гігієну користування гаджетами. В умовах інформаційної війни важливо розвивати в дітей критичне мислення та разом вчитися перевіряти інформацію, розпізнавати фейки, маніпуляції, аналізувати різні точки зору. 

5.Дорослі мають підбадьорювати дітей, а не залякувати негативом під час уроків. Відволікатися варто лише на підтримку та турботу, а не на актуальні новини.

6.Навчання у такий складний час – це новий виклик також і для батьків, але знайте, що безумовна любов до дітей та підтримка допоможе стабілізувати психологічний стан дитини. 

7.Говоріть із дітьми про емоції та почуття. Приділяйте час розвитку емоційного інтелекту.

8.Пам’ятайте, якщо ви зауважили, що ваша дитина надто тривожна, плаксива або агресивна, одразу зверніться до психолога школи для подальшої психологічної підтримки дитини.

 

 

 

 

 

 

ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА

ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА

Коротка інструкція

Коли десь далеко чи поряд відбуваються трагічні події, ми намагаємося допомогти людям, які потрапили в біду.

Пропонуємо коротку інструкцію з першої психологічної допомоги, основна суть якої— надання загальнолюдської підтримки і практичної допомоги людям, які постраждали через тяжкі кризові події. Ця інструкція для тих, хто щиро хоче допомогти людям, які пережили чи переживають такі трагічні події. Незважаючи на свою назву, перша психологічна допомога містить, окрім власне психологічної, також і соціальну підтримку.

 

Поради батькам дітей підліткового віку

Пам’ятка для батьків дітей підліткового віку

  1. Любіть дитину не за те, що вона розумна чи красива, а лише за те, що вона – рідне дитя.
  2. Головне новоутворення підліткового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого “Я”.
  3. Починається перебудова організму – дитина стає імпульсивною, з’являється негативізм, часта зміна настрою, суперечки із ровесниками, бунт проти батьків.
  4. На дітей звалюється криза, пов’язана з бажанням самостійності, відокремленості від батьківської опіки і страхом перед невідомим дорослим життям.
  5. Зростає дух незалежності, який робить стосунки підлітків в сім’ї, в школі дуже напруженими.
  6. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується із збільшенням самоконтролю і початком свідомого самовиховання.
  7. Підліток дуже чутливий, вразливий і легко піддається впливам як позитивним так і негативним.
  8. Підвищений рівень тривожності.
  9. Внутрішній світ дитини ще не має стабільності, тому батькам не бажано залишати своїх дітей без розумного нагляду.
  10. Розширюється спілкування.
  11. Підвищується інтерес до свого тіла і зовнішності.
  12. З’являються нові авторитети
  13. Недоліки і протиріччя в поведінці близьких і старших сприймаються гостро і хворобливо.
  14. В батьках хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів Як ми можемо допомогти дитині-підлітку

Поведінка– це ще не проблема. Це тільки ключ до проблеми. Якщо дитина поводить себе агресивно – це означає, що загорілося червоне світло. І так само, як при переході вулиці, вам варто зупинитися і подумати, що дитина переживає таке, що змушує її діяти агресивно. Спробуйте зрозуміти свою дитину та її почуття. Це не означає, що ви повинні оправдовувати її вчинки. Адже коли ми розуміємо поведінку нашої дитини, ми здатні діяти розумніше, конструктивно і по-людському, а отже, маємо більше шансів, щоб вибрана нами стратегія спрацює.

Рекомендації батькам коли дитина поводить себе агресивно

  1. З’ясуйте для себе, в яких ситуаціях, з ким, де дитина поводить себе агресивно. Тоді вам легше буде зрозуміти причини такої поведінки.
  2. Навчайте дитину висловлювати свої почуття і потреби відкрито. Гнів та агресивність – це нормальні природні почуття. Головне те, як ми його сприймаємо та виражаємо. Традиційно ми привчаємо дітей затискувати свій гнів та агресивність. І коли ці почуття виникають, дитина навчається їх ховати, відчуваючи сором, провину.
  3. Встановіть чіткі та незмінні межі поведінки. Впевніться, що дитина розуміє: ворожі агресивні дії не припустимі ніколи.
  4. Пам’ятайте, що ваші дії для дитини – основний взірець для наслідування. Ваша поведінка може бути уроком того, як можна одержувати те, що хочеш, не звертаючись до нападів, тиску, погроз, бійок.

Що в наших діях може викликати агресивні почуття і дії наших дітей.

  1. Накази, команди: “Зараз же перестань!”, “Забери!”, “Винеси відро!”, “Швидко в ліжко!”, “Замовкни!”. В цих категоричних висловах дитина відчуває неповагу до себе. Такі слова викликають відчуття безправ’я та покину тості. Особливо коли дитина має проблеми і намагається поділитися ними з батьками.
  2. Попередження, застереження, погрози: “Якщо ти не перестанеш плакати, я піду”, “Якщо ти не перестанеш плакати, я піду”, “Дивись, щоб не стало гірше”, “Не прийдеш вчасно, тримайся”. Погрози та попередження погані тим, що при частому повторенні, діти до них звикають і перестають на них реагувати.
  3. Мораль, повчання, проповіді: “Ти зобов’язаний поводити себе так, як належить”, “Кожна людина повинна працювати”, “Ти повинен поважати дорослих”. Звичайно, діти з подібних фраз не дізнаються нічого нового. Моральні основи і моральну поведінку виховують не стільки слова, скільки атмосфера в сім’ї, поведінка дорослих.
  4. Постійні поради, намагання все вирішити за дитину: “А ти візьми і скажи…”, “По-моєму, треба…”, “Я б на твоєму місці…”. Діти не схильні дослухатись до наших порад. Така позиція батька “зверху” дратує дітей, а головне, не залишає у них бажання розповісти докладніше про свою проблему.
  5. Докази, нотації, “лекції”: “Слід би знати, що перед їжею треба мити руки”, “Все через тебе!”, “Даремно я на тебе надіялась”, “Завжди ти…”. Це викликає у дітей або активне захищання, або нудьгу, подавленість, розчарованість у собі і у своїх стосунках з батьками. В цьому випадку у дитини формується низька самооцінка. Не бійтеся, що похвальні слова на її адресу зіпсують її.
  6. Обзивання, висміювання: “Плакса-вакса”, “Не будь лапшою”, “Ну, просто бовдур!”, “Який же ти ледащо!”. Все це – найкращий спосіб відштовхнути дитину і “допомогти” їй розчаруватися в собі. Звичайно, в таких випадках діти ображаються і захищаються: “А сама яка?”, “Ну і буду таким!”.
  7. Випитування, здогадування, розслідування: “Що ж все-таки трапилося? Я все одно дізнаюся”, “Чому ти знову отримав двійку?”, “Ну чому ти мовчиш?”. Утриматися в розмові від запитань дуже важко. І все ж краще постаратися і спробувати замінити питальні речення на стверджувальні. Питання сприймається як холодна цікавість, стверджувальна фраза – як розуміння і підтримка.
  8. Співчуття на словах, умовляння. Звичайно, дитина потребує співчуття. І все-таки є ризик, що слова “я тебе розумію”, “я тобі співчуваю” прозвучать фальшиво. Може замість цього промовчати, притиснувши її до себе.
  9. Ігнорування. “Відчепись, “Не до тебе”, “Завжди ти зі своїми скаргами”.

 

Контактна інформація

Вулиця 28 Армії, 14  

Телефон: (0552) 35-27-94, 35-27-97

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

           This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Партнери

FREEhost.UA - украинский хостинг и аренда сервера

 Центральна дитяча бібліотека ім. Л. Українки