Міжнародний день прав людини
До Міжнародного дня прав людини в Херсонському №НВК48 відбулися інформаційно-пізнавальні заходи для учнів. Творчим підсумком цих заходів став конкурс-виставка плакатів та малюнків “Ми і наші права”. Учні нашого закладу змалечку знайомляться з поняттями “права людини”, “наші обов’язки”, “міжнародне право”, адже такі знання необхідні кожному. Кожен з нас хоче жити в світі, де всі права людини будуть захищені й реалізовані.
Інформаційно-пізнавальні заходи для учнів з нагоди Міжнародного дня прав людини в Херсонському №НВК48 відбулися в різних формах: інтелектуальні ігри(4-Б, 6-А), правові казки (1-3 класи), диспути(7-9 класи), правові ігри (3-4 класи) тощо. Учні 9-А класу потрапили на станційний експрес "Знай та захищай свої права". Під час виконання різних вправ, ситуаційних завдань, роботи по сесійнимзаламздобувачі освіти згадали про важливість дотримання основних прав та обов'язків людей, розширили знання про основоположні правові документи (Конституція України, Загальна декларація прав людини, Конвенція ООН про права дитини) та особлива увага була спрямована формування навичок ефективного відстоювання та захист власних прав та прав людей, які потребують захисту.
Урок-подорож "Підлітки повинні знати свої права"
20 листопада- Всесвітній день прав дітей. Знання своїх прав необхідні кожному. Учні 8-А класу взяли участь у заході, який підготувала й провела бібліотекар Світлана Опрятна. Урок-подорож "Підлітки повинні знати свої права" сприяв підвищенню правової освіти школярів. Діти ознайомилися з "Конвенцією про права дитини" та діяльністю суду з прав дитини. Учні активно спілкувались, обговорювали свої права, розбирали різні життєві ситуації. Школярі збагатили свої знання й набули нового життєвого досвіду.
План заходів соціально – психологічної служби щодо профілактики булінгу у шкільному середовищі на 2020 – 2021 н.р.
№ п/п |
Найменування заходу |
Дата проведення |
З ким проводиться |
Відповідальний |
1. |
Соціальна паспортизація класів: виявлення дітей пільгових категорій та тих, які потребують особливої педагогічної уваги |
Вересень |
Здобувачі освіти (1 – 11 класи) |
Соціальний педагог, класні керівники |
2. |
Дослідження мікроклімату учнівських колективів (за запитом) |
Протягом року |
Здобувачі освіти (1 – 11 класи) |
Соціально – психологічна служба |
3. |
Проведення дослідження за допомогою методики діагностики вад особистісного розвитку ДВОР (за З. Карпенко) (за запитом) |
Протягом року |
Здобувачі освіти (5– 10 класи) |
Соціальний педагог |
4. |
Індивідуальна психодіагностика учнів за окремими запитами вчителів, батьків, та учнів (за запитом) |
Протягом року |
Здобувачі освіти (1 – 11 класи) |
Соціально – психологічна служба |
5. |
Визначення соціально – побутових умов життя сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, виявлення негативних та позитивних впливів, проблем, особистісних потреб (за нагальною потребою) |
Протягом року |
Здобувачі освіти (1 -11 класи) |
Соціально –психологічна служба, класні керівники, заступники директора з НВР |
6. |
Здійснення психолого – педагогічної підтримки учнів, які потребують уваги в адаптаційний період (першокласники, п`ятикласники, новоприбулі) |
Вересень (протягом року) |
Робота з педагогічним колективом, здобувачі освіти |
Соціально – психологічна служба |
7. |
Заходи щодо превентивного виховання учнів; протидія булінгу, дискримінації, насильству та агресії (за результатами даних соціальних паспортів) |
Жовтень |
Здобувачі освіти (1 -11 класи) |
Соціальний педагог |
8. |
Анкетування на тему «Стоп – булінг!» |
Грудень |
Здобувачі освіти (5 -11 класи) |
Практичний психолог |
9. |
Тренінг на тему: «Протидія булінгу. Правила безпечної роботи в мережі інтернет» |
Січень |
Учні 8 – 9 класів |
Практичний психолог |
10. |
Консультування вчителів про форми профілактичної роботи, спрямованої на протидію булінгу |
Січень |
Вчителі школи |
Практичний психолог |
11. |
Тренінгові заняття направлені на згуртованість та навички комунікації «Нас пов`язує дружба» |
Лютий |
Учні 2 – 3, 5 класів |
Практичний психолог |
12. |
Проведення циклу бесід з учнями про цінність особистості й сенс життя |
Жовтень |
Учні 5 – 9 класів |
Соціальний педагог |
13. |
Профілактичні заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» |
Листопад - Грудень |
Здобувачі освіти |
Соціально – психологічна служба |
14. |
Розробка інформаційних (просвітницьких) матеріалів для дітей, батьків, вчителів до «Тижня толерантності» в рамках акції «16 днів проти насильства» |
Грудень |
Здобувачі освіти |
Соціально – психологічна служба |
15. |
Бесіди з учнями «Права дитини» |
Грудень - Січень |
Здобувачі освіти |
Соціальний педагог |
16. |
Консультування вчителів з питань роботи з «дітьми групи ризику» (за запитом) |
Протягом року |
Здобувачі освіти |
Соціальний педагог |
17. |
Консультування батьків з питань агресивної поведінки та жорстокості дітей та вибору ефективної стратегії взаємодії з дитиною (за запитом) |
Протягом року |
Батьки учнів |
Соціальний педагог |
«Відповідальність за порушення закону»
04.03.2020 р. до учнів НВК №48 завітали шкільні офіцери поліції.
Для здобувачів освіти 9-А та 9-Б класівШОП Грибко В.В. провів бесіду на тему: «Відповідальність за порушення закону».
Для учнів 1-В класу офіцер поліції Луняка І.О.розповіла про те, як отримати допомогу в конкретних ситуаціях, якщо трапилося щось серйозне та акцентувала увагу про можливі наслідки поганої поведінки.
«Адміністративна та кримінальна відповідвальність неповнолітніх за вчинення правопорушень»
04.03.2020 старшим інспектором з ювенальної превенції Дніпровського ВП Левицькою Наталією спільно з заступником начальника Дніпровськго РВ філії «Центр пробації» в Херсонській області Михайловою Юлією, головними спеціалістами служби у справах дітей Маніленко Неллією та Антоненко Дарією проведено профілактичну бесіду з учнями 7-8 класів в навчально-виховному комплексі 48 на тему «Адміністративна та кримінальна відповідвальність неповнолітніх за вчинення правопорушень».