А ось і літо! Канікули…
Добіг до кінця вже і другий рік навчання у мандрівників 2- А класу.
Попрацювали продуктивно – є про що згадати, зазираючи до скриньки скарбів, яку зібрали впродовж своєї навколосвітньої віртуальної мандрівки. Адже побували на всіх материках світу!
Щасливі, радісні, втомлені, але сповнені позитивних емоцій, діти упевнено переступили наступну сходинку до країни Знань. Попереду 90 днів літніх канікул, до яких діти готувалися, щоб вони промайнули цікаво та приємно. Вчилися бути самостійними, дізнавалися, як потрібно поводитися в різних ситуаціях, щоб бути у безпеці. Згадали правила дорожнього руху, з’ясували, як протидіяти шахрайству та подбати про свою безпеку в Інтернеті, як необхідно поводитися із засобами побутової хімії та ліками, пригадали правила мінної безпеки та багато інших правил.
А головне, запланували цікаві справи на літо, щоб добре відпочити та набратися сил для продовження своєї мандрівки країною Знань.
До зустрічі у третьому класі!!!
Вчимося говорити «Ні»
Як навчитися говорити “ні”? Іноді дуже складно відмовити людині. Здається, ніби це некрасиво і незручно та все ж є моменти, коли в першу чергу, важливо подумати про себе, а лише потім про інших.
Цього тижня учні 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу вчились на уроках Я досліджую світ аналізувати пропозиції людей та приймати рішення стосовно їх впливу на власне життя; під час групової роботи тренувались будувати «Я висловлювання». Ми з’ясували, що навчитись говорити «ні» - це важлива навичка, яку має опанувати кожен. У житті необхідно вміти відстоювати свої права та межі, висловлювати почуття, погляди, поважаючи себе та свого співрозмовника. Відмовляючи, ми зберігаємо час та ресурси для тих справ і пропозицій, які справді важливі для нас. Це дозволяє краще керувати своїм життям і досягати більшого. Вміння говорити «ні» допомагає нам стати більш самосвідомими та визначити власні цілі.
Разом склали пам’ятку «Як правильно говорити «Ні»». Де виділили такі пункти:
1. Будьте чіткими та впевненими.
2. Зосередьтесь на фактах й обставинах.
3. Висловлюйте вдячність та повагу.
4. Запропонуйте альтернативу.
5. Зберігайте спокій та емоційну стабільність.
Ми дійшли до висновку, що вміння говорити «ні» є важливою складовою здорового, збалансованого життя. Ця навичка допоможе зберегти особисту незалежність та емоційне благополуччя, керувати своїм часом та ресурсами і досягти більшої гармонії та успіху.
Де найкращая земля?
Завершилася віртуальна подорож світом для мандрівників 2-А класу. І ось ми нарешті вдома.
В Україні… На рідній землі…
Тож на цьому тижні досліджували рідну землю й дізнавалися про природні дива нашої країни. З’ясували, що наша земля теж багата та дивовижна різними цікавими місцями, тому варто розпочинати подорож саме зі свого рідного краю. На території України можна знайти різноманітні форми земної поверхні: і мальовничі гори, і глибокі печери, і квітучі низовини, і широкі каньйони, і навіть вулкани.Побували у долині нарцисів, печері «Оптимістичній», захоплювалися красою Дністровського каньйону, довідалися про грязьові вулкани. Досліджували склад ґрунту, дізналися, яка тварина підвищує родючість ґрунту та де найродючіший грунт.Виявляється саме в Україні знаходиться чверть світового запасу чорнозему.І це дає змогу вирощувати багаті врожаї пшениці, кукурудзи, цукрового буряку, соняшнику та інших культурних рослин. Тому наша країна є одним із лідерів у світі серед виробників соняшникової олії. Дізналися як виготовляють соняшникову олію та проводили досліди із соняшниковим насінням. Тиждень завершився виготовленням аплікації «Соняшник» з насіння та круп.
Розділ “Геометричні фігури та тіла”
Цього тижня на уроках математики учні 1 - А класу вивчали розділ “Геометричні фігури та тіла”. Діти вивчили основні плоскі геометричні фігури та основні геометричні тіла. Дослідили їх ознаки та відмінності. Знаходили геометричні фігури та тіла у просторі.
Створили моделі куба, піраміди і паралелепіпеда.
Трикутник вогню
Вогонь — це одне з найбільш захоплюючих і небезпечних явищ природи. Але що потрібно, щоб вогонь з’явився і підтримувався? Як можна контролювати або гасити вогонь?
Цього тижня учні 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 за допомогою трикутника вогню, символічної моделі, що складається з трьох вершин: горючої речовини, окиснику і джерела запалювання пояснили умови виникнення і підтримки горіння. Визначили джерела запалювання та горючі речовини. За допомогою експерименту зі свічкою та повітрям дослідили, що при вилучені одного з елементів трикутника вогню — кисню, вогонь припиняється. За допомогою рольової гри «Виклик допомоги» пригадали номер служби порятунку — 101, розіграли діалог диспетчера та постраждалого, склали чеклист з правил поведінки під час пожежі.
За допомогою отриманих знань здобувачі освіти зможуть оцінити потенційну небезпеку пожеж та запобігти їх виникненню, а за необхідності викликати рятувальну службу.