Вхід/Реєстрація

Наша школа

Девіз школи
За видноколом видно коло,
Допоки б'ється серце - йди,
Усе життя, по суті, школа,
Й легкого іспиту не жди.


Гімн школи

Рідна школо, ти чудова,
Ти для мене другий дім.
Сорок восьма, рідна школо!
Тобі співаемо цей гімн.
З тобою разом ми зростаєм,
Нам віддаєш свої знання,
Разом дитинство проводжаєм
І починаємо доросле життя.
Найкращі почуття мене переповнюють,
Коли я згадую шкільні роки,
Учительку ласкаву та привітну,
Що вперше посміхнулася мені.
Ми виростаєм і може доля наша
Нас розєднає, але вірю я,
Завжди ми будем згадувати разом
Хвилини нашого найкращого життя.

 

Розрахунковий рахунок:

БО Благодійний фонд

"Нове покоління міста Херсона"
НВК №48 р/р 26003052205284
Код ЕДРПОУ 40450494
МФО 352479
ПАТ КБ "Приватбанк" м.Херсона

Нові знання

 

Сервіс урядової гарячої лінії з протидії насильству

Сервіс урядової гарячої лінії з протидії насильству доступний цілодобово за номером 15-47. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними. Роботу «гарячої лінії» забезпечують 15 фахівців, серед яких кваліфіковані юристи та психологи.

1547

Проведені заходи щодо профілактики булінгу в учнівському середовищі в рамках акції «16 днів проти насильства»

п/п

Найменування заходу

Дата проведення

З ким проводилося

Відповідальний

1.

Діагностика вад особистісного розвитку

Листопад

Учні 5 – Б класу

Соціальний педагог О.Дудко

2.

Профілактична бесіда «Морально – етичні норми спілкування з однолітками. Взаємоповага»

Грудень

Учні 6 – Б класу

Соціальний педагог О.Дудко

3.

Визначення рівня схильності здобувачів освіти до проявів агресії, тривожності

Грудень

Учні

8 – А, 8 – Б,

10 – А, 11 – А

Класу

Соціальний педагог О.Дудко

4.

Тренінг «Добре тому жити, хто вміє дружити»

Грудень

Учні 2 – В класу

Соціальний педагог О.Дудко

5.

Профілактичні бесіди щодо формування толерантного ставлення до однокласників та учнів школи; проявляти свої емоції та почуття.

Формування уявлення дітей про про поняття дружби як про соціальну та моральну цінність, що передбачає щирість, довіру, взаємну симпатію, взаємодопомогу.

Виховання товаристськості, сприяння запобіганню проявів булінгу.

Постійно

Здобувачі освіти молодшої, середньої та старшої школи

Соціальний педагог О.Дудко

6.

Заняття з елементами тренінгу «Я проти насильства»

Листопад

Учні 5 – Д класу

Соціальний педагог О.Дудко

7.

Розробка буклету «Мій улюблений світ без насильства»

Листопад – Грудень

Класні керівники

Соціальний педагог О.Дудко

8.

Надання рекомендацій стосовно особливостей індивідуальної роботи з дітьми, які мають прояви девіантної поведінки. Особливості згуртування класного колективу. Формування навичок самоорганізації.

Постійно

Молоді спеціалісти, класні керівники, вчителі – предметники

Соціальний педагог О.Дудко

 

 

проти насильства

 

 

 

Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування). Алгоритм дій адміністрації у випадку повідомлення про булінг (цькування) та реагування на доведені випадки булінгу

Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування):

Заява подається у письмовому вигляді на ім’я керівника освітнього закладу відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Право подати заяву мають здобувачі освіти, їх батьки, педагоги, інші учасники освітнього процесу.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

Директору

ХерсонськогоНВК №48 Херсонської міської ради

___________________________________

(ПІБ заявника)

___________________________________

(адреса проживання)

___________________________________

(контактний телефон)

Заява

Зміст заяви викладається довільно. Заява подається державною мовою, розбірливим почерком.

В заяві повідомляється про випадки булінгу (цькування), а саме обставини, місце, час та яким чином здійснювався булінг.

Надаються  відомості про потерпілого (жертви булінгу), кривдника (булера), спостерігачів (за наявності).

  ___________                                                                   _____________

(дата)                                                                                  (підпис)

Терміни подання та розгляду заяв:

  1. Заявники зобов’язані терміново повідомляти керівника закладу про випадки булінгу (цькування).
  2. Рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб видається протягом одного робочого дня з дати подання заяви.
  3. Розслідування випадків булінгу (цькування) уповноваженими особами здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати подання заяви.
  4. За результатами розслідування протягом 1 робочого дня створюється комісія та призначається її засідання на визначену дату, але не пізніше ніж за 3 робочі дні після створення комісії.
  5. Керівник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції ( ювенальна поліція) та службу у справах дітей про кваліфікований комісією випадок булінгу протягом 1 дня.

 Алгоритм дій адміністрації у випадку повідомлення про булінг (цькування) та реагування на доведені випадки булінгу:

  1. Заява реєструється, терміново розглядається директором.
  2. Видається наказ про проведення розслідування з визначеним складом комісії (директор, заступник з виховної роботи, батьки постраждалого та булера, психолог).
  3. Комісія розглядає заяву та проводить неупереджене з’ясування обставин випадків булінгу (цькування).
  4. У випадку визнання комісією факту булінгу директор повідомляє офіційним листом органи Національної поліції та службу у справах дітей, інформує департамент освіти.
  5. Рішення комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
  6. Якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, постраждалій стороні повідомляється про рішення та про право звернутися до органів Національної поліції.

План заходів соціально – психологічної служби щодо профілактики булінгу у шкільному середовищі на 2020 – 2021 н.р.

№ п/п

Найменування заходу

Дата проведення

З ким проводиться

Відповідальний

1.

Соціальна паспортизація класів: виявлення дітей пільгових категорій та тих, які потребують особливої педагогічної уваги

Вересень

Здобувачі освіти

(1 – 11 класи)

Соціальний педагог, класні керівники

2.

Дослідження мікроклімату учнівських колективів (за запитом)

Протягом року

Здобувачі освіти

(1 – 11 класи)

Соціально – психологічна служба

3.

Проведення дослідження за допомогою методики діагностики вад особистісного розвитку ДВОР (за З. Карпенко) (за запитом)

Протягом року

Здобувачі освіти

(5– 10 класи)

Соціальний педагог

4.

Індивідуальна психодіагностика учнів за окремими запитами вчителів, батьків, та учнів (за запитом)

Протягом року

Здобувачі освіти

(1 – 11 класи)

Соціально – психологічна служба

5.

Визначення соціально – побутових умов життя сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, виявлення негативних та позитивних впливів, проблем, особистісних потреб (за нагальною потребою)

Протягом року

Здобувачі освіти

(1 -11 класи)

Соціально –психологічна служба, класні керівники, заступники директора з НВР

6.

Здійснення психолого – педагогічної підтримки учнів,  які потребують уваги в адаптаційний період (першокласники, п`ятикласники, новоприбулі)

Вересень

(протягом року)

Робота з педагогічним колективом, здобувачі освіти

Соціально – психологічна служба

7.

Заходи щодо превентивного виховання учнів; протидія булінгу, дискримінації, насильству та агресії (за результатами даних соціальних паспортів)

Жовтень

Здобувачі освіти

(1 -11 класи)

Соціальний педагог

8.

Анкетування на тему «Стоп – булінг!»

Грудень

Здобувачі освіти

(5 -11 класи)

Практичний психолог

9.

Тренінг на тему: «Протидія булінгу. Правила безпечної роботи в мережі інтернет»

Січень

Учні 8 – 9  класів

Практичний психолог

10.

Консультування вчителів про форми профілактичної роботи, спрямованої на протидію булінгу

Січень

Вчителі школи

Практичний психолог

11.

Тренінгові заняття направлені на згуртованість та навички комунікації «Нас пов`язує дружба»

Лютий

Учні 2 – 3, 5 класів

Практичний психолог

12.

Проведення циклу бесід з учнями про цінність особистості й сенс життя

Жовтень

Учні 5 – 9 класів

Соціальний педагог

13.

Профілактичні заходи в рамках акції «16 днів проти насильства»

Листопад  - Грудень

Здобувачі освіти

Соціально – психологічна служба

14.

Розробка інформаційних (просвітницьких) матеріалів  для дітей, батьків, вчителів до «Тижня толерантності» в рамках акції «16 днів проти насильства»

Грудень

Здобувачі освіти

Соціально – психологічна служба

15.

Бесіди з учнями «Права дитини»

Грудень - Січень

Здобувачі освіти

Соціальний педагог

16.

Консультування вчителів з питань роботи з «дітьми групи ризику» (за запитом)

Протягом року

Здобувачі освіти

Соціальний педагог

17.

Консультування батьків з питань агресивної поведінки та жорстокості дітей та вибору ефективної стратегії взаємодії з дитиною (за запитом)

Протягом року

Батьки учнів

Соціальний педагог

Зв'язок з психологом

Контактні дані для дистанційного консультування з практичним психологом Коваленко Мариною Василівною:
+380992537431 (Viber)
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (пошта)

Контактна інформація

Вулиця 28 Армії, 14  

Телефон: (0552) 35-27-94, 35-27-97

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

           This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Партнери

FREEhost.UA - украинский хостинг и аренда сервера

 Центральна дитяча бібліотека ім. Л. Українки