Круглий стіл лабораторіяєю експериментальних досліджень «Ex Lab» Національного центру «Мала академія наук України».
Як зацікавати учнів наукою, розвивати прагнення до пізнання нового. Для пошуку нових рішень 23 грудня для вчителів природничого циклу організовано круглий стіл лабораторіяєю експериментальних досліджень «Ex Lab» Національного центру «Мала академія наук України». Тема зустрічі: «Роль педагога у професійному розвитку учня».
Під час заходу своїм досвідом поділилася і вчителька географії Херсонського #НВК48 Хаврусь Ірина, яка презентувала свій інтерактивний цифровий урок для колег з різних куточків України "Сходження на Аконкагуа" (7 клас).
Досвід учителя із використанням цифрових застосунків зацікавив колег і викликав схвальні відгуки. Наші вчителі вміють утілювати неординарні ідеї та готові до спільнотворення.
Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції "Професійна позиція: думки, аргументи, факти"
Учитель географії Херсонського №НВК48 Хаврусь Ірина Миколаївна 4 травня взяла участь у IV Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції "Професійна позиція: думки, аргументи, факти", організаторами якої виступили Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського». Під час пленарного засідання Ірина Миколаївна презентувала свою доповідь «Використання даних дистанційного зондування Землі у дослідницьких роботах на уроках географії».
Такий формат обміну педагогічними ідеями та формування професійної компетентності педагогів природничих дисциплін в умовах викликів сьогодення черговий раз довів свою актуальність. Учасники конференції високо оцінили виступ учителя, були отримані позитивні відгуки на виступ Ірини Миколаївни, також учасники виявили зацікавлення роботою вчителя.
Ця подія стала ще одним підтвердженням високого професійного рівня наших учителів та їх прагнення до постійного самовдосконалення.