Вернісаж казок
Що дитина любить найбільше? Казку. З чого здобуває свої знання? З казки. Кого наслідує? Героїв казки.
Отже, гармонійний розвиток швидше здійснюється через казку. Вона є засобом формування у свідомості дитини позитивного образу – уявлення, певного ідеалу – носія бажаних поведінкових якостей та реакцій.
Казкотерапія – ефективний шлях розвитку дитини початкової школи.
Василь Сухомлинський наголошував на надзвичайному значенні створення казки в процесі роботи з дітьми: ‘’ Я не уявляю навчання в школі не тільки без слухання, але й без створення казки’’.
Протягом двох тижнів казкарі 4-Б класу із захопленням створювали власні казки. Герої наших сюжетів були схожі на самих дітей.
Робота над казкою почалася з вибору теми, бесіди про те, що знаходиться на поверхні та хвилює юних казкариків.
Для створення сюжету ми добирали головних героїв та ключові слова. Багато роздумів виникало під час ілюстрування казки.
Ось і з’явилися «Казка про пригоди друзів 4-Б класу», «Лев та його смішні пригоди», «Пригоди Діко та його друзів». Діти захопилися створенням казок, а тому, світ побачили казкові збірки від учнів нашого класу.
Ключове запитання – чого навчила казка? Доброті та людяності, вірі в перемогу добра та щасливе майбутнє.
Розробка власних творів сприяє розвитку комунікативних, творчих умінь, створює доброзичливу атмосферу в колективі, підвищує самооцінку дитини. Така робота, на думку Сухомлинського, ‘’ є одним з найцікавіших для дітей видів поетичної творчості. Разом з тим, це важливий засіб розумового розвитку’’.
Через казку діти вчаться помічати прекрасне, розуміти добро і зло, бути товариськими, доброзичливими, бути Людиною.
Де б дитина не була, а казка завжди поруч.