Трикутник вогню
Вогонь — це одне з найбільш захоплюючих і небезпечних явищ природи. Але що потрібно, щоб вогонь з’явився і підтримувався? Як можна контролювати або гасити вогонь?
Цього тижня учні 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 за допомогою трикутника вогню, символічної моделі, що складається з трьох вершин: горючої речовини, окиснику і джерела запалювання пояснили умови виникнення і підтримки горіння. Визначили джерела запалювання та горючі речовини. За допомогою експерименту зі свічкою та повітрям дослідили, що при вилучені одного з елементів трикутника вогню — кисню, вогонь припиняється. За допомогою рольової гри «Виклик допомоги» пригадали номер служби порятунку — 101, розіграли діалог диспетчера та постраждалого, склали чеклист з правил поведінки під час пожежі.
За допомогою отриманих знань здобувачі освіти зможуть оцінити потенційну небезпеку пожеж та запобігти їх виникненню, а за необхідності викликати рятувальну службу.