16 днів проти насильства
3 25 листопада по 10 грудня 2021 року в Херсонському загальноосвітньому навчально-виховному комплексі №48 було проведено акцію «16 днів проти насильства» детальніше...
Сервіс урядової гарячої лінії з протидії насильству
Сервіс урядової гарячої лінії з протидії насильству доступний цілодобово за номером 15-47. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними. Роботу «гарячої лінії» забезпечують 15 фахівців, серед яких кваліфіковані юристи та психологи.
Проведені заходи щодо профілактики булінгу в учнівському середовищі в рамках акції «16 днів проти насильства»
№ п/п |
Найменування заходу |
Дата проведення |
З ким проводилося |
Відповідальний |
1. |
Діагностика вад особистісного розвитку |
Листопад |
Учні 5 – Б класу |
Соціальний педагог О.Дудко |
2. |
Профілактична бесіда «Морально – етичні норми спілкування з однолітками. Взаємоповага» |
Грудень |
Учні 6 – Б класу |
Соціальний педагог О.Дудко |
3. |
Визначення рівня схильності здобувачів освіти до проявів агресії, тривожності |
Грудень |
Учні 8 – А, 8 – Б, 10 – А, 11 – А Класу |
Соціальний педагог О.Дудко |
4. |
Тренінг «Добре тому жити, хто вміє дружити» |
Грудень |
Учні 2 – В класу |
Соціальний педагог О.Дудко |
5. |
Профілактичні бесіди щодо формування толерантного ставлення до однокласників та учнів школи; проявляти свої емоції та почуття. Формування уявлення дітей про про поняття дружби як про соціальну та моральну цінність, що передбачає щирість, довіру, взаємну симпатію, взаємодопомогу. Виховання товаристськості, сприяння запобіганню проявів булінгу. |
Постійно |
Здобувачі освіти молодшої, середньої та старшої школи |
Соціальний педагог О.Дудко |
6. |
Заняття з елементами тренінгу «Я проти насильства» |
Листопад |
Учні 5 – Д класу |
Соціальний педагог О.Дудко |
7. |
Розробка буклету «Мій улюблений світ без насильства» |
Листопад – Грудень |
Класні керівники |
Соціальний педагог О.Дудко |
8. |
Надання рекомендацій стосовно особливостей індивідуальної роботи з дітьми, які мають прояви девіантної поведінки. Особливості згуртування класного колективу. Формування навичок самоорганізації. |
Постійно |
Молоді спеціалісти, класні керівники, вчителі – предметники |
Соціальний педагог О.Дудко |
Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування). Алгоритм дій адміністрації у випадку повідомлення про булінг (цькування) та реагування на доведені випадки булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування):
Заява подається у письмовому вигляді на ім’я керівника освітнього закладу відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Право подати заяву мають здобувачі освіти, їх батьки, педагоги, інші учасники освітнього процесу.
ЗРАЗОК ЗАЯВИ
Директору
ХерсонськогоНВК №48 Херсонської міської ради
___________________________________
(ПІБ заявника)
___________________________________
(адреса проживання)
___________________________________
(контактний телефон)
Заява
Зміст заяви викладається довільно. Заява подається державною мовою, розбірливим почерком.
В заяві повідомляється про випадки булінгу (цькування), а саме обставини, місце, час та яким чином здійснювався булінг.
Надаються відомості про потерпілого (жертви булінгу), кривдника (булера), спостерігачів (за наявності).
___________ _____________
(дата) (підпис)
Терміни подання та розгляду заяв:
- Заявники зобов’язані терміново повідомляти керівника закладу про випадки булінгу (цькування).
- Рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб видається протягом одного робочого дня з дати подання заяви.
- Розслідування випадків булінгу (цькування) уповноваженими особами здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати подання заяви.
- За результатами розслідування протягом 1 робочого дня створюється комісія та призначається її засідання на визначену дату, але не пізніше ніж за 3 робочі дні після створення комісії.
- Керівник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції ( ювенальна поліція) та службу у справах дітей про кваліфікований комісією випадок булінгу протягом 1 дня.
Алгоритм дій адміністрації у випадку повідомлення про булінг (цькування) та реагування на доведені випадки булінгу:
- Заява реєструється, терміново розглядається директором.
- Видається наказ про проведення розслідування з визначеним складом комісії (директор, заступник з виховної роботи, батьки постраждалого та булера, психолог).
- Комісія розглядає заяву та проводить неупереджене з’ясування обставин випадків булінгу (цькування).
- У випадку визнання комісією факту булінгу директор повідомляє офіційним листом органи Національної поліції та службу у справах дітей, інформує департамент освіти.
- Рішення комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
- Якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, постраждалій стороні повідомляється про рішення та про право звернутися до органів Національної поліції.