Онлайн – це повноцінна частина життя сучасних дітей
Саме в інтернеті вони навчаються, шукають нові знання та інформацію для виконання домашніх завдань, спілкуються з друзями по всьому світу, стежать за життям улюблених блогерів в Instagram та влогерів в YouTube. Інтернет дозволяє дітям бути в курсі подій, ділитися фото- та відеоконтентом, розважатися. Але ж крім очевидних бонусів, інтернет несе і загрози. Екран телефону чи планшету створює ілюзію захисту та безпеки, але зі збільшенням кількості користувачів, злочини в інтернеті набувають все нових форм. Актуальність проблеми безпеки дітей та молоді в інтернеті не викликає жодного сумніву.
Навчальною програмою курсу «Інформатика» за НПП «Інтелект України» передбачено вивчення питань безпечної поведінки дитини в соціальному середовищі. Важливо озброїти здобувачів освіти знаннями про ризики в інтернеті, сформувати у них розуміння необхідності дотримання правил безпечної поведінки в міжнародній комп’ютерній мережі.
Під час навчальних занять у формі гри діти знайомляться з правилами безпечної роботи в інтернеті, вчаться уникати небезпеки, спілкуванню в інтернеті, створюють пам’ятку користувача.
Винахідники та митці України
На уроках "Я пізнаю світ" учні мають унікальну можливість ознайомитися з великими постатями винахідницького та творчого світу України. Вони вивчають біографії та досягнення видатних українських винахідників, які змінили технічний прогрес і внесли вагомий вклад у розвиток науки та технологій.
Паралельно з вивченням винахідників, учні також досліджують світ українських митців. На уроках діти розкривають таємниці їхніх творів, розвивають хист до естетичного сприйняття та творчого мислення.
Цей підхід дозволяє учням глибше зрозуміти історію та значущість своєї культури, а також надихає їх на власні досягнення та виявлення талантів. Уроки "Я пізнаю світ" стають не лише засобом засвоєння знань, але й джерелом невичерпної мотивації для творчого розвитку учнів.
Симетрія і мистецтво
До слова «симетрія» ми звикаємо з дитинства. Симетрію ми зустрічаємо всюди – в природі, техніці, мистецтві, науці. Вона, без сумніву, радує людське око, є натхненням для багатьох письменників і художників. Симетрію, по праву, можна назвати втіленням краси і гармонії. Принцип «симетрії» використовуютьтретьокласники під час виконання творчих робіт з інтегрованого курсу «Мистецтво». Це витинанки, рослинний орнамент, прикрашання декоративної тарілки, виготовлення об’ємних геометричних форм, тощо. Залучення всіх школярів до продуктивної творчої діяльності сприяє розвитку творчої особистості.
«Історичними стежками» на уроках ЯПС
На уроках "Я пізнаю світ" за програмою "Інтелект України" учні 4 класу рухаються «історичними стежками», щоб глибше вивчати минуле.
Діти дізнаються про життя людей, про їхні звичаї та традиції. На уроках використовуються різні методи навчання. Учні читають тексти, дивляться відео, слухають розповіді вчителя, розгадують кросворди, ребуси, а також відвідують віртуально історичні місця, де знайомляться з архітектурними пам'ятками, музеями, експонатами, збираючи цікаві факти про життя людей у минулому.
Цей дослідницький підхід не лише розширює їхні знання, але й розвиває цікавість до історії.
ЯПС – класний! Це урок прекрасний!
Природа для людини – середовище життя і діяльності, джерело існування, світ пізнавальних і естетичних цінностей, краси і радості.
«ЯПС – класний!Це урок прекрасний!» – так завжди співають учні, коли починається урок «Я пізнаю світ» у 3-А класі.
Головний напрямок інтегрованого курсу – дослідницький, а головне питання – «чому?».
Результатом виконання дослідницьких завдань є розвиток самого учня за рахунок придбання досвіду дослідницької діяльності, за рахунок відкриття, осмислення, узагальнення нових знань.