«Я пізнаю світ» учні 2-А класу
Державний стандарт початкової освіти передбачає організацію пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині; широке використання дослідницької діяльності.
На уроках інтегрованого курсу « Я пізнаю світ» учні 2-А класу досліджують фізичні тіла, їх властивості. За допомогою засобів творчої діяльності створюють вироби, знайомляться з поняттям «речовина».
Ейдетика на уроках
На уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для розвитку та вдосконалення пам’яті вдало застосувати технологію «Ейдетика». Вона допомагає учням неформально ставитися до процесу пізнання та навчання.
Вивчаючи з учнями 2 – Б класу тему: «Школа давня та сучасна» мивигадували кожен свою піктограму. У кожного вона різна, тому що у кожного учня свої асоціації, своє бачення, своя яскрава фантазія.
Ось як ми втілили свої ідеї…
Вчимося жити разом!
Людям дуже важливо вміти взаємодіяти разом! І знати, що взаємодія може бути як ефективна, так і ні.
Учні найкраще це відчувають у власній діяльності!
На уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» учні 3 – Б класу вчилися взаємодіяти та співпрацювати один з одним.
Пограли в гру "Вежа з паперянок"
І ось результат:
А також грали в інші ігри, в яких необхідно ефективно взаємодіяти.
Досліджуємо планету Земля
Продовжує кипіти робота у третьокласників НУШ.
Досліджували та пізнавали нашу рідну домівку – планету Земля. Виготовили навіть свої власні глобуси та створили макет внутрішньої будови Землі. З’ясували, що таке тектонічні плити за допомогою звичайного апельсину, а потім смакували. Дискутували, чому ж відбуваються землетруси.
Здається, нам вдалося дещо розгадати – таємницю земних надр. Побачили на власні очі виверження вулкану, і, навіть, не одного…
А найбільше зацікавили маленьких дослідників скарби землі. Гірські породи, корисні копалини, мінерали—нічого не заховалось від допитливих НУШенят. Досліджували, проводили експерименти, з’ясовували, дискутували, пробували на смак, тобто робили все, щоб дізнатися якомога більше.
Констуювання з кубиків ЛЕГО на уроках курсу “Я досліджую світ” учнями 2 – Б класу
Дитині легше вчитися, засвоювати матеріал, коли їй вчитися цікаво.
ЛЕГО-технологія цікава тим, що, спираючись на інтегровані принципи, об’єднує в собі елементи гри і експериментування.
Ігри ЛЕГО тут виступають способом дослідження і орієнтації в реальному світі, просторі і часі.
Під час вивчення теми «Я моделюю» учні 2 – Б класу могли відчути себе справжніми архітекторами, дизайнерами та дослідниками, коли створювали модель будинку за власним задумом.