Наш рідний край на карті України
Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.
Цього тижня учні 3-Б класу поринули у історичне минуле та познайомимося із сьогоденням нашої Херсонщини. Діти дізнались, що Херсон був заснований у 1778 році як фортеця, морський порт та перша база Чорноморського флоту. Названа фортеця на честь давньогрецької колонії Херсонес. Дослідили символіку міста: герб та прапор; географічне розташування на карті України; архітектурні та скульптурні пам`ятки; підприємства й народні ремесла; рослинний і тваринний світ, а також дізнались про відомих особистостей.
Під час уроків здобувачі освіти читали вірші, складали прислів`я та приказки, редагували деформований текст про рідну землю, виконували інтерактивні вправи на позначення областей України, складали онлайн-пазли. Результати наших досліджень презентували у вигляді листівок, що зацікавлюватимуть туристів відвідати наше місто: його неймовірну природну красу і щирих херсонці.
Любов до Батьківщини завжди починається з живого почуття любові до рідної природи, із прихильності до тієї землі, на якій ти виріс, до звичного оточення і знайомого з дитинства пейзажу.
Наша мова – наше визнання у світі
31 жовтня, в Херсонському загальноосвітньому навчально-виховному комплексі №48, для учнів початкової школи, в дистанційному форматі відбувся І етап ХХІV Міжнародного конкурсу імені Петра Яцика.
Завдання конкурсу були спрямовані на формування мовної компетентності учнів початкових класів.
Маленькі знавці української мови розв’язували не тільки лінгвістичні завдання, але й ділились власними думками на життєві теми, що відбивають загальнолюдські моральні цінності та психологічне сприйняття дійсності.
Участь у конкурсі була не просто мотивованою, а насправді бажаною, бо всі учасники висловили думку, що такі випробування є частиною справжнього мирного життя, коли всі вдома, усі єдині, усі потрібні.
Надзвичайно зворушливо, що діти мали непереборне бажання взяти участь у конкурсі.
«Подорож» в минуле
Цього тижня на уроках Я Досліджую світ учні 1 – А класу відправилися у незвичну подорож. У подорож минулим. Найцікавішим періодом для першокласників – ера динозаврів.
Діти дізналися про життя та поведінку динозаврів, їхні звички та харчування. Познайомилися з різноманітними видами, від малих розмірів до величезних тварин. Як справжні палеонтологи, виготовили скелет динозавра. Подорож була цікавою та пізнавальною для дітей.
Стародавній Єгипет чи Кенія?
Захоплива подорож Африкою продовжується!!! Мандрівники 2-А класу побували у країнах, які дуже цікавлять туристів. За допомогою Google карт побували біля величезних пірамід Гізи. Занурилися в таємниці фараонів та мумій. Досліджували історію, культуру, традиції єгипетського народу, а також з’ясували як це пов'язано із сучасною домашньою твариною. Виявляється коти були символом багатства у Стародавньому Єгипті. Їх дуже поважали та навіть вважали членами родини. Побачили процес виготовлення папірусу. Виготовили комір та картуш -- аксесуари, якими доповнювали своє вбрання заможні єгиптяни.
А от жінки племені масаїв, яке знаходиться в Кенії, не мають коштів на прикраси та коштовності, тож вони виготовляють їх самостійно. Чим швиденько зайнялися і ми… Побували на озері Накуру, на якому, незважаючи на надзвичайно солону воду, вживаються різні види птахів. Побачили колонії рожевих фламінго, які вкривають озеро наче рожева ковдра, пеліканів, бакланів, вінценосних журавлів. Вчилися говорити мовою суахілі. «Джамбо» -- кенійці дуже привітний народ, тож у них вчилися вітатися та танцювати...
А яку країну відвідаєте ви? Вибір залишається за вами!!!
Вчитися легко коли вчитися цікаво
Навчатися цікаво! Запевняють учні 4-Б класу.
Розмова про найцінніше, вічний людський скарб – доброту, зацікавила дітей. Вічні цінності людини: любов, повага, чесність, милосердя, взаємодопомога. Їх не придбаєш у магазині, їх ні в кого не позичиш, їх просто можна виховати і виростити в собі. Кожному під силу навчитися бути добрим, людяним, милосердним. «Казка про доброту», яку подивились діти, допомогла зрозуміти, якими рисами повинна бути наділена людина, щоб про неї говорили лише добре.
Тиждень був багатий на подорожі. Людина в будь-які часи залишала після себе «сліди» своєї діяльності — залишки посуду, жител, знаряддя праці, зброю, книжки, записки тощо. Звісно, далеко не все дійшло до наших часів. На уроці ми з’ясували, як далеко в минуле ми можемо зазирнути, і як люди дізнаються про події минулого.
А що нам у цьому допомогло? Правильно, машина часу.Легко мандрувати минулим, якщо сам створив машину для мандрів.
Цікаво і наглядно про науку – не обов’язково дорого і складно. Експерименти не потребують спеціальної підготовки і дорогого обладнання. Більшість компонентів точно є у кожного вдома.
Незвичне надування повітряної кульки продемонстрували діти у власних відео.
Навчання стає цікавим, коли воно залучає дітей у сфери, які їх цікавлять.