Наступна зупинка…
Продовжуємо щоденник нашої навколосвітньої подорожі. Цього тижня мандрівники 2-А класу побували та дослідили найхолодніші місця нашої планети – Арктику, побачили білих ведмедів, а потім швиденько переметнулись до Антарктики, щоб поспостерігати за пінгвінами . На цих територіях майже пів року триває полярний день, який змінює така ж довга полярна ніч. Саме під час полярної ночі іноді спостерігають таке дивовижне явище, як полярне сяйво. Його ще називають авророю. Довелось трішки пофантазувати та почаклувати: і ось маємо своє власне полярне сяйво! Дізналися, що таке айсберги та чим вони небезпечні для мореплавців.
У цихмісцях холодна погода протягом всьогороку, багато льоду та снігу, тож без досліджень не обійшлося. Хоча сніг вже розтав, але ми не засмутилися. Швиденько організували свої власні дослідження та вивчили властивості льоду за своїми спостереженнями.
Дивовижний мозок
Розуміння того, як працює мозок, - ключ до ефективного навчання.
Для здобувачів освіти Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 було проведено цикл пізнавальних уроків про важливий орган людського тіла — мозок. Під час якого учні дослідили будову головного мозку, дізналися, що він складається з двох півкуль, чотирьох відділів і що він функціонує на чотирьох різних хвилях та тісно співпрацює з спинним мозком. На практичних уроках за допомогою пошукових систем з`ясовували вагу головного мозку тварин та людини, порівнювали їх між собою. Вчилися визначати ведучу руку, виконували вправи для активізації мозку, а також виготовляли капелюх-мозок, що демонструє будову та взаємозв`язок між півкулями головного мозку.
Дійшли до висновку, що мозок — один із найважливіших органів людини, який допомагає отримувати, опрацьовувати, зберігати та відтворювати інформацію з навколишнього середовища. А також визначили, що ми запам`ятовуємо набагато швидше, коли одночасно працюють ліва і права півкулі.
В очікуванні Різдва!
Що може бути краще, ніж свято! Правильно, очікування свята!
Тож дуже швидко промайнув передріздвяний тиждень у другокласників. Треба було встигнути побувати у різних країнах Північної Європи та підготуватись до різдвяних свят.
Велика Британія, Норвегія, Ісландія, Лапландія – дослідили та дізналися багато нового, цікавого, казкового, незвичного. Як багато спільного у культурі та традиціях цих країн. Особливим та найважливішим для європейців є Різдво. Його святкують і чекають як діти, так і дорослі.
Подарунки діти цих країн на зимові свята отримують від Батечки Різдва, Юленіссена, Йоуласвейнів. Відвідали справжню резиденцію Санти Клауса. Подискутували: в якій країні краще побувати на Різдво? Звичайно, що кожна країна має свої особливості святкування, але дітям найбільше сподобалася Ісландія. А знаєте чому? Та тому що дітлахи цієї країни отримують подарунки від різдвяних хлопців впродовж 13 днів, а святкувати починають за 4 тижні до справжнього Різдва і закінчується аж 6 січня. Не забули мандрівники пригадати і традиції святкування Різдва і в нашій країні…
Вчитися цікаво та весело
Учні 1 - А класу протягом тижня плідно працювали. Діти демонстрували отримані знання період навчання. Виконували інтерактивні вправи з математики та мови. Практикувалися виконувати обчислення та розв’язувати задачі. Закріплювали навички читання. Пригадали отримані знання на уроках я досліджую світ. “Вчитися цікаво та весело” - Говорить малеча про навчання.
Травна система і харчування
Харчування – засіб підтримання життя, росту і розвитку, здоров’я та високої працездатності людини.
Здобувачі освіти 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього комплексу №48 на цьому тижні продовжили вивчати будову тіла людини, зокрема систему травлення. Діти дослідили, що травна система — це складна мережа органів та тканин, які працюють разом, щоб забезпечити організм поживними речовинами. А для повноцінної роботи органів травлення потрібно споживати корисну їжу дотримуючись правил харчової тарілки: половина тарілки — вітамінні салати, свіжі або приготовлені овочі; чверть тарілки — основна їжа (риба, курка чи котлета); гарнір, а також хліб ще одна чверть. Навчилися складати меню збалансованого харчування, визначати термін придатності продуктів, а також дізналися, які ознаки харчового отруєння людини та до кого звертатись в разі необхідності.
Під час опрацювання теми учні виготовили модель травної системи, що дозволяє продемонструвати шлях їжі по організму та розповісти про функцію кожного органу. А також створили меню збалансованого харчування для себе, дотримуючись режиму харчування.