І навчаємось, і граємось…
Захоплююче та цікаво проходять заняття у маленьких розумників 2-А класу. Відпочивати ніколи, кипить робота над дослідженням задач. Це важливий етап у процесі навчання математики. Дослідження задач допомагає учням зрозуміти, як застосовувати математичні знання для вирішення практичних завдань, а також розвиває їх критичне та логічне мислення, аналітичні здібності. А завдяки інтерактивним іграм дослідження задач проходить невимушено та весело і полегшує засвоєння матеріалу.
Таємниці природи. Полярне сяйво у нічному небі України.
Вивчення будови атмосфери стало захоплюючою та цікавою подорожжю для дітей.
Таємничість і новизна – завжди привертають увагу. Діти тлумачать значення цікавих нових слів, які вони ще не розуміють повністю. Таємничість є викликом для їхньої допитливості, вони хочуть розгадати таємниці і знати, що приховано.
Полярне сяйво, або сяйво Аврора, яке несподівано з’явилося на нічному небі, захопило увагу дітей. Казкова краса зійшла зі сторінок підручника. Спостереження за полярним сяйвом було справжньою казкою для дітей. Це неймовірне світлове шоу на небі, мало непередбачувану та казкову красу, яка зачарувала маленьких спостерігачів.
Цілий тиждень учні 4-Б мандрували від Північного полюса до королеви пустель – Сахари. Піднімалися від тропосфери до екзосфери. Досліджували метеозонди, які надійно передають інформацію для ранкових повідомлень про погоду.
Цікаво навчатися! Мандрівка продовжується.
Пташині турботи
Світ, в якому ми живемо, сповнений різноманітними почуттями, думками, ідеями, подіями. Втілити їх допомагає нам велике різноманіття видів художньої творчості.
Учні 3-Б класу на уроці мистецтва продовжували ознайомлюватись з способом життя птахів, особливостями та елементарною будовою тіла: формою голови, тулуба, шиї, крил, лапок. Дізнались, що птахи вражають своєю різноманітністю, а колірне забарвлення підкреслює красу і неповторність кожного виду. Навчилися відтворювати у своїх творах характерні особливості силуету пернатих; розвивали уміння насолоджуватись творами художників-анімалістів, аналізувати їх; формували естетичні почуття, смак; прищеплювали любов до природи.
Нашими творами ми закликаємо всіх на світі проявити турботу до птахів взимку: виготовити годівнички з природних матеріалів, підгодовувати зерном та потурбуватись про підтримання їх популяції. Адже пернаті друзі приносять велику користь нашому довкіллю та радують нас своїм співом та красою.
Ми космонавти
Цього тижня учні 1 – А відправилися в космос для того, щоб його дослідити.
Здійснили віртуальну подорож Всесвітом. Дослідили планети Сонячної системи. Дізналися особливості природнього супутника Землі – Місяць. Познайомилися з дарами Сонця.
Уявили себе космонавтами та створили поробку «Всесвіт моїми очима».
Підкорюємо вершини!
Цього тижня мандрівники 2-А класу продовжили віртуальну мандрівку наступним континентом світу.
Отже, друга зупинка — Азія.
Досліджували, де знаходяться найвищі гори у світі, які країни розташовані на найбільшому континенті планети. Відчули себе альпіністами, милувалися краєвидами Гімалаїв та підкорили гірську вершину Еверест. Також познайомились з мешканцями тваринного світу Азії, дізналися, що їдять панди(бамбукові ведмеді). Захоплююча подорож завершилася підготовкою до Всесвітнього дня вітань. Дізналися, як вітаються деякі народи, що мешкають в Азії. Навіть попрактикувалися – вчилися вітатися по-різному. Подорож вдалася!!!!