Безпечний інтернет
В наш час, коли ведеться широка інформаційна війна, розуміння ризиків і вміння захищати себе онлайн стає все більш важливим та формує культуру відповідального користування Інтернетом.
Урок української мови для учнів 4-Б класу пройшов під девізом: «Стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе». Практичні завдання допомогли підвищити інформаційну компетентність учасників освітнього процесу.
Жваве обговорення викликали запропоновані типові життєві ситуації, пов’язані з захистом інформації в Інтернеті, різними видами кібербулінгу.Діти вчились захищати себе від шкідливих інформаційних впливів. Добре впоралися з усіма завданнями, а також з тестом на знання термінів та розпізнавання фейків.
Дійшли висновку важливості безпечної поведінки у Всесвітній мережі.
Пам’ятаймо, що культура спілкування у віртуальному просторі – це культура майбутнього, яка формується вже сьогодні, а медіаграмотність – одна з ключових навичок XXI століття.
Багатства рідної землі
Людина здавна використовує природні ресурси для своїх потреб. Знаряддя праці, предмети побуту, житло — усе це зроблено з матеріалів, які людина може знайти на нашій планеті.
Цей тиждень для учнів 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 був присвячений вивченню корисних копалин. Під час дослідницької роботи ми познайомились з багатствами нашої планети; способами їх утворення; визначили спільні та відмінні риси між гірськими породами та мінералами; навчились розрізняти магматичні, осадові й метаморфічні породи за зовнішніми ознаками; з’ясували, що всі корисні копалини поділяються на три великих групи: рудні, нерудні й паливні, а також дослідили їх використання для покращення життя людей; розвивали спостережливість; збагачували словниковий запас; виховували економне і раціональне використання корисних копалин.
Результатом нашої роботи стало виготовлення поробок з природних матеріалів за задумом дітей.
Здобувачам освіти дуже сподобалось досліджувати багатства нашої планети і вони готові продовжувати поглиблювати свої знання з природи.
Континент – рекордсмен
Нарешті мандрівники-другокласники потрапили на п’ятий континент нашої планети.
Південна Америка…
Недарма Південну Америку називають континентом рекордів, адже тут розташовано багато цікавих та незвичайних місць. І в цьому ми впевнились. Дослідили, де знаходиться найдовший у світі гірський хребет та найвищий водоспад, з якої рослини виготовляють гуму та смички для музичних інструментів, яка пташка є найменшою на нашій планеті. Дізналися про «дощові ліси» Амазонії, з якими тісно пов’язане наше життя. Саме ці ліси переробляють величезну кількість газу, щоб ми могли дихати чистим повітрям. Провели спостереження за кімнатними рослинами, подорожжю води у природі, дізналися про кругообіг води в природі. З неймовірним захопленням ділилися діти своїми дослідженнями про тварин- рекордсменів Південної Америки за номінаціями: найбільші жуки найотруйніші жаби найменші мавпочки найменші птахи.
І цей перелік най-най можна продовжувати і далі.
А попереду ще так багато цікавого та нового!
Віртуальна мандрівка Україною
Цього тижня учні 1 - А класу відправилися у віртуальну мандрівку Україною. Подорожували до моря, побували в Карпатах і навіть відвідали столицю - Київ. Навчилися збирати потрібні для мандрівки речі. Склали список місць де обов’язково треба побувати. Вивчили алгоритм дій на випадок якщо загубилися під час екскурсії. Запам’ятали правила поведінки на воді. Тепер інформаційно озброєні, першокласники готові мандрувати не тільки Україною.
Моя космічна адреса
Проєктна діяльність - одна з найпопулярніших форм організації роботи з учнями.
Цього тижня здобувачі освіти Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 долучились на уроках Я досліджую світ до створення проєкту «Моя космічна адреса», адже протягом місяця вони досліджували космос, сонячну систему та нашу «блакитну» планету - Земля. Під час творчої роботи діти краще зрозуміли будову Всесвіту, його форми та розміри, розширили свої знання про світ в якому ми живемо. Розвивали наукове мислення: спостерігали, аналізували та робили висновки на основі конкретних фактів з науки про космос. Застосовували свої знання на практиці для реалізації проєкту.
Дана робота може спонукати учнів до подальшої освіти та кар`єри в сфері космонавтики, астрономії або інших наукових дисциплін, пов`язаних із космосом.