Подорож світом продовжується…
І ось ми перегортаємо наступну сторінку щоденника нашої навколосвітньої подорожі.
Північна Америка!
Вже другокласники-мандрівники познайомилися з країнами і цього континенту. Зацікавлено спостерігали та досліджували екзотичну Мексику: її традиції, звичаї та кухню. Дослідили рослинний та тваринний світ, дізналися про неймовірну міграцію метеликів-монархів. Надзвичайне враження справила на дітей історична цивілізація Майя.І справді, вони багато чого досягнули та зробили. Намагалися самостійно прочитати ієрогліфи складної системи письма Майя – поки не вдалося. А от з математикою було простіше. Помріяли в майбутньому, коли будемо в Мексиці, обов’язково спробувати страви з кактусів. Адже, виявляється з їхньої м'якоті готують страви, наприклад, желе, сиропи та навіть соки. А от від тако, бурито, фахіти, сальси, гуакамоле вирішили відмовитися. Занадто гостра їжа для нас. Найбільше задоволення діти отримати від складання веселих історій за допомогою емотиконів і емоджі та запальної макарени.
Весняні свята, їх традиції святкування
Цього тижня учні 1 - А класу мали захоплюючі і пізнавальні заняття на уроках Я досліджую світ. Діти вивчали різноманітні аспекти весни. Досліджували зміни з приходом весни у природі та погоді. Вивчали, досліджували та аналізували, які зміни відбуваються в житті тварин та рослин навесні. Дізналися про весняні свята, їх традиції святкування.
Такий пізнавальний досвід допомагає учням розвивати цікавість до природи та вчить їх важливості збереження довкілля.
Соляні дива
Діти будь-якого віку люблять наукові експерименти. Їх спрага до різноманітних дослідів просто безмежна.
І цього тижня учні 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 під час вивчення розділу «Досліджуємо воду» долучились до виконання досліду з соляним розчином та з’ясовували чи можна вдома виростити кристали. Це була захоплива робота, під час якої діти пригадали правила роботи під час експерименту, познайомилися з видами та будовою кристалів, з’ясовували найкращий спосіб їх вирощування в домашніх умовах, проводили саме дослідження з дотриманням етапів роботи, робили висновки. Разом визначили, що кристал - тверде тіло з упорядкованою внутрішньою будовою, що має вигляд багатогранника з природними плоскими гранями та його можна виростити вдома в концентрованому розчині солі.
Вирощування кристалів — дуже цікавий процес, що потребує терпіння, охайності, наполегливості.
Крок за кроком
Сучасна школа активно впроваджує інтерактивні технології в освітній процес. Перед учнями в умовах сьогодення постала потреба в оволодінні цифровими навичками. Дистанційне навчання вимагає від дітей вміння користуватися комп'ютером, ноутбуком чи планшетом, навичок праці в цифровому середовищі.
Для другокласників, які ще не встигли достатньо оволодіти цифровими технологіями, це складне завдання. Тому особлива увага приділяється розвитку цифрової грамотності учнів, навчанню безпечному та ефективному використанню гаджетів, програм та інтернет-ресурсів.
Під час уроків в ZOOM важливо стежити, щоб діти вміли використовувати необхідне програмне забезпечення, ввімкнути мікрофон і камеру, поділитися екраном. Для розвитку навичок користувача цифровими пристроями систематично застосовуються інтерактивні ігри та вправи. Для ефективного навчання маленькі учні поступово опановують різні платформи, знайомляться з правилами користування інтернетом, безпечною поведінкою в мережі. Вони можуть самостійно відповідати на запитання, малювати, пересувати об'єкти на екрані, тим самим фіксуючи нові знання. Дистанційне навчання стає більш цікавим та ефективним, сприяє кращому засвоєнню знань, розвитку творчих здібностей, логічного мислення школярів.
Досліджування теми “Час”
Учні 1 - А класу, цього тижня, досліджували тему “Час”. В процесі вивчення цієї теми, діти розглянули календар, дослідили чому місяці мають такі назви, потренувалися визначати кількість днів у місяці за допомогою рук. Вивчили дні тижня. Під час диспуту на уроці, учні погодилися що важливо планувати свій час раціонально і правильно, тому потрібно складати план на тиждень, склали свої плани завдань на тиждень. Здобувачі освіти дослідили історію створення годинника, дізналися про різноманітність годинників, навчилися визначати час. Діти успішно вивчили тему тижня, доповнили свою “скриньку знань” цікавими та потрібними знаннями.